نخستین کنگره ملی « تحول و تعالی بانوان برند آفرین» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری عصر گفتگوی قلم، برای نخستین بار ،کنگره ملی تحول و تعالی « بانوان برند آفرین » با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ایرانی ، 7 مهرماه 97 با همکاری «گروه متخصصین ایران» و سازمان ها و نهادهای مرتبط در حوزه کسب و کار با توجه به شرایط حال بازار،در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

این کنگره که  به همت موسسه «عصرگفتگوی قلم» صورت می گیرد ، با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،سازمان برنامه و بودجه،اتاق اصناف ایران،سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،سازمان بین المللی برند، مجمع مدیران کارآفرین،بنیاد چهره های ماندگار باهمکاری آکادمی «DMAN» آلمان با موضوع « کارآفرینی و پیاده سازی مدل های موفق اروپا در ایران» برگزار می گردد.

گفتنی است در این کنگره ،بانوان فعال در حوزه کسب و کار ،با محورهای مهمی چون :

نقش زنان در اقتصاد خانواده،آموزش رفتارهای مطلوب اقتصادی،اشتغال زنان و تاثیر آن بر اقتصاد  و سهم زنان در اقتصاد جهانی و… آشنا می شوند؛این محورها توسط اساتید بنامی از ایران ، ترکیه و اروپا تدریس می شود.

گفتنی است شرکت کنندگان پس از حضور در این کنگره ،مفتخر به دریافت  سه گواهینامه بین المللی مورد تایید اتحادیه اروپا می گردند.

<<علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0218120 داخلی 201 تماس حاصل نمایند.>>