به همت عصر گفتگوی قلم و با همکاری آکادمی DMAN آلمان مهمترین وبینار اقتصادی
مدیریت کسب و کار در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری «عصر گفتگوی قلم»، در نظر است چهاردهمین دوره مدیریت کسب و کار با عنوان « مدیریت سیستم های کاهش هزینه و تجدید ساختار در شرکتها-مدیرتدارکات»  به صورت «وبینار» در تاریخ های 19 و 20 بهمن 1400 با حضور جمعی از مدیران شرکت های ایرانی، بازرگانان و کارآفرینان برگزار شود.

با شیوع کرونا در سطح جهان و تبع، گسترش این ویروس منحوس در ایران که به دنبال آن تاثیر منفی ای  را بر بازار کسب و کارها داشته، برگزاری وبینارهای اقتصادی کمک تاثیرگذاری داشته است؛ به خصوص به دلیل حضور اساتید بنام بین المللی در چنین رویدادهایی، توانسته برای شرکت کنندگان در سیزده دوره قبلی وبینارهای مدیریت کسب و کار، گره گشا باشد .

طبق زمان بندی انجام شده قرار است در تاریخ 19 بهمن از ساعت 10 صبح الی 17، دکتر کلاوس کیندلر، مدرس دروس بازرگانی و تجارت و مشاور تجاری شرکت های بزرگ آلمان درباره برخی از محورهای زیر به تدریس بپردازد.

  • چالش های واقعی اقتصاد جهانی
  • فرهنگ مدیریت برای کاهش هزینه
  • قوانین جلسات آنلاین

همچنین در تاریخ 20 بهمن،  از ساعت 10 صبح الی 17، خانم ULRIKE BERTRAND  مدرس دانشگاه و موسسات آموزشی تجاری  و مشاور در حوزه تدارکات ، درباره برخی از محورهای زیر  به تدریس می پردازد.

  • مرور کلی فرایندها و جریان مواد اولیه در زنجیره تامین
  • رویکرد هوشمند در حل مشکلات تامین جریان مواد با مثال های مرتبط

 

گفتنی است در پایان این دوره وبینار، به شرکت کنندگان،  گواهینامه حضور  از آکادمی مدیریتی DMAN  اعطاء می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این وبینار اقتصادی ، با شماره 02181020 داخلی 1001 و 1002 تماس حاصل نمایند.