دوره آموزشی DMAN با عنوان مدیریت استراتژی و طرح کسب و کار در کشور آلمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری عصر قلم  دوره آموزشی مدرسه DMAN در تاریخ ۲۹ جولای 2019 (7مرداد ماه 1398) با عنوان مدیریت استراتژی و طرح کسب و کار  با حضور PRO.Fred lodulph مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری   goldexوMs. Inga Markwart  مدیر ارتباطات و « مینا علاوش» مدیر آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران  در کشور آلمان برگزار شد.

در روز اول لودولف مدرس آلمانی پیرامون مدیریت استراتژیک و طرح کسب و کار موضوعاتی را مطرح کرد و گفت: می توانیم با این دوره آموزشی ارتباطات خوبی با یکدیگر برقرار کنیم، در این دوره آموزشی درباره خصوصیات اخلاقی، روش ترانسفر مالی، نحوه افتتاح شرکت، چگونگی ارتباط با اتاق بازرگانی گفتگو می کنیم و امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی را داشته باشیم.

وی افزود: گواهینامه این دوره آموزشی  ارتقا پیدا کرد و ارزش گواهینامه این دوره بیشتر از دوره های قبل بود. در ادامه این کلاس های آموزشی شرکت کنندگان پروژه های گروهی را بر اساس نظر اساتید انجام دادند.

مدرس آلمانی برای شرکت کنندگان پروژه های کاری در نظر گرفت، در این پروژه ها مطرح شد :یک گروه چگونه تاجر آلمانی را متقاعد کنند با شرکت‌های ایرانی همکاری داشته باشند، تا بتوانند صادرات کشور را افزایش دهند و به بهبود اقتصاد کشور کمک کنند.

در این دوره آموزشی رئیس دپارتمان بین الملل اتاق هانوفر پیرامون چگونگی کار با کشور آلمان گفت: کشور آلمان تمایل به  واردات از  کشور ایران را دارد و دراین زمینه فعالیت هایی خواهیم داشت.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی ایالت هانوفر عنوان کرد: اشتیاق بازرگانان آلمانی برای همکاری با کشور ایران بسیار خوب است، علاقمند به ثبت شرکت با کشور ایران هستیم. حتی به خاطر  تحریم شدن ایران حاضر هستیم با کشورهای دیگر تمایل داشته باشیم تا کارهای مالی را انجام دهیم.

در ادامه پروژه های انجام شده توسط استاد امضاء و مورد تایید واقع شد. افرد شرکت کنندگان بسیار با اشتیاق در کلاس ها حضور داشتند. در این دوره آموزشی شرکت کنندگان از  اتاق‌ بازرگانی هانوفر بازدید داشتند. در روز دوم دوره آموزشی رئیس دپارتمان بین الملل اتاق هانوفر درباره ارتباط تجاری بین آلمان و ایران صحبت کرد.

در پایان این دوره آموزشی اعطای گواهی توسط ریاست مدرسهDMAN انجام شد.