نشست بین المللی صنایع طلا، جواهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ایران

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری، با توجه به اجرایی شدن برجام و نیز شرایط پسا تحریم ،تجارت و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای توسعه یافته و صنعتی ، تعامل و هم اندیشی با اقتصاددانان و فعالین اقتصادی بخش خصوصی کشور، بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند به رشد، توسعه و ارتفاع جایگاه صنعت و تجارت کشور کمک بسزایی داشته باشد.

در همین راستا،نشست بین المللی صنایع طلا، جواهر و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ایران با حضور تولیدکنندگان از ایتالیا و عمان و با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، گروه نمایشگاهی سپنتاس کیش و شرکت عصر قلم در بهمن ماه سال جاری برگزار گردید.

لازم به ذکر است، به منظور افزایش دست آورد اقتصادی این نشست و طبق هماهنگی بعمل آمده در بخش امور بین الملل دبیرخانه اجرایی، تعدادی از فعالان اقتصادی صنایع طلا و جواهر کشورهای ایتالیا و عمان در این مراسم حضور پیدا کرده و در مراسم به صورت رو در رو با فعالان اقتصادی صنایع طلا جواهر کشورمان مذاکره داشتند.

همچنین در راستای افزایش بهره وری این مراسم، کنفرانس آموزشی مدیریت خلاق در حوزه کسب و کار توسط ۲ تن از اساتید بین المللی برگزار گردید و شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی موفق به دریافت لوح آموزشی نیز شدند.

.

اهداف و محورها:
  • معرفی بزرگان و فعالان اقتصادی کشور در حوزه صنایع طلا و جواهر
  • بررسی انتقال تکنولوژی های پیشرفته موجود سه کشور در حوزه های تخصصی به منظور افزایش ارتباطات
  • تعامل و هم اندیشی فعالان اقتصادی سه کشور در ارائه خدمات و ایجاد سرمایه گذاری مشترک
  • بررسی چگونگی ایجاد بازار رقابتی محصولات با کیفیت در بازارهای داخلی
  • هم اندیشی در انتقال دانش مدیریتی و فنی کشور به میهمانان خارجی در راستای کسب تجارب جدید از میهمانان خارجی